A CITROËN BEMUTATJA AZ OLASZ PIACNAK AZ OLI [ALL-Ë]-t, A MÁRKA ÚJ JÖVŐKÉPE „A JELENLEG ELLEN”
6 min read- Milánóban debütál az új elektromos koncepcióautó, a „koncepciós kiáltvány”, amely a márka új stratégiai vízióját foglalja magában, és inspirálja a sorozat jövőbeli modelljeit.
- A Citroën oli a kiindulópont – filozófia, dizájn és technológia tekintetében –, amely megváltoztatja a piac szabályait azáltal, hogy nyomon követi a francia márka egyedi és eredeti útját a 100%-ban valóban mindenki számára elérhető elektromos mobilitás felé.
- 2022-ben a Citroën növekedést könyvelhetett el a szegmens részesedését tekintve az összes autócsaládban, és azt a célt tűzte ki maga elé, hogy 2023-ra meghaladja az 5%-os piaci részesedést.
- Hírek a Citroën My Ami Buggy számára is: a 2021-ben bemutatott koncepció után 2023 folyamán végre megérkezik az olasz piacra a kalandos és tetszetős temperamentumú, ultra limitált kiadás.
Nemzetközi debütálása után, amelyre tavaly szeptember 29-én, Párizsban került sor, az új Citroën oli elektromos koncepcióautó a „Controcorrente” márkakongresszus alkalmából érkezik Olaszországba, február 14-én az Allianz Cloudban órától. Milánó. Az esemény az egész Citroën világot összehozza, hogy megosszák a márka új stratégiai vízióját, amely szorosan kapcsolódik a DNS-éhez, amelyet mindig is eredeti és merész megközelítés jellemez. Ezért az új „koncepcionális kiáltvány” ezt a hagyományt folytatja, a versenytársaktól gyökeresen eltérő elképzeléssel az elektromos mobilitásról. Az oli-val, egy elektromos koncepcióautóval a Citroën megszegi a piac szabályait, és megtalálja egyedülálló és innovatív módját egy fenntartható és hozzáférhető autó létrehozásának.
A Citroën oli egy utat jelent az optimista és funkcionális elektromos mobilitás felé, hogy maximalizálja a jármű élettartamát és élettartamát azzal az ambiciózus céllal, hogy a legjobb életciklus-értékelést (LCA), valamint referenciateljesítményt és hatótávot biztosítson. Körülbelül 1000 kg-os célsúlya jelentősen könnyebbé teszi, mint a legtöbb hasonló kompakt SUV; a 40 kWh-s akkumulátor akár 400 km-es hatótávot garantál, 110 km/h-ra korlátozza a maximális sebességet és maximalizálja a hatékonyságot. Ráadásul a 20%-ról 80%-ra való töltés mindössze 23 percet vesz igénybe. Ezért a Citroën oli lesz a kiindulópont – filozófia, dizájn és technológia tekintetében –, amely inspirálja majd a sorozat jövőbeli modelljeit.
A márka új pozíciója, amelyet a Citroën Oli is hangsúlyoz, stratégiai és jövőképi eredetiségében rejlik, szembemegy az autóipar jelenlegi trendjeivel, amelyek gyakran egyre nehezebb, összetettebb és drágább elektromos szállítási megoldásokat kínálnak a családnak. A Citroën oli az ipari formatervezés által ihletett intelligens megközelítést alkalmazva a többfunkciós modularitás érdekében ezt a közös elképzelést az új és könnyű anyagok redukciójával és finom kiválasztásával töri meg, felváltva a klasszikusokat. A nem szokványos sziluett egyesíti a funkcionalitást, a hatékonyságot és a tartósságot; az utastér tágas és világos, míg a motorháztető panelek, A tető és a csomagtérpadló olyan innovatív és nem szokványos anyagokat mutat be az autóipar számára, mint az újrahasznosított méhsejt-karton, amely rendkívül ellenálló és járható. Az eredmény egy innovatív autó, kis akkumulátorral, és mindenki számára elérhető áron kapható.
„A Citroen oli a kiindulópontunk egy optimista és funkcionális elektromos mobilitás felé, amely megfelel a fogyasztók igényeinek, akik egyre érzékenyebbek a környezetszennyezési problémákra, és megbízható járműveket keresnek, mind gazdasági, mind környezetvédelmi szempontból. Az új koncepcióautó olyan dizájnelemeket és technológiákat inspirál majd, amelyeket a sorozat jövőbeli modelljeiben használnak majd, valamint inspiráció forrása lesz az elektromos járművek tulajdonosainak kínált Citroen-szolgáltatások újratervezésének, elkísérve őket a mobilitás jövője felé” – mondta Laurent. Barria, a Citroën marketing és kommunikációs részlegének vezetője.
A piac által jutalmazott stratégia, amely szerint a márka pozitívan zárta 2022-t. Marco Antonini, a Citroën Italia országos menedzsere ezzel kapcsolatos kijelentései: „Egy olyan piacon, amelyet számos külső tényező bonyolít, amelyek befolyásolták az egyiket. alkatrészhiány és a többi szállítás mellett a Citroën mindenesetre növekedést könyvelhetett el Olaszországban minden autóvonalon, a szegmens részesedését tekintve. Különösen a Citroën C3 volt a sorozat legkelendőbb példánya, valamint a negyedik legkelendőbb modell Olaszországban 30 400 regisztrációval és 12%-os részesedéssel. Fontos eredmény, ami arra késztet bennünket, hogy ambícióval tekintsünk a jövőbe. Idén pedig célunk az 5%-os piaci részesedés elérése és meghaladása, valamint a LEV járművek részesedésének megduplázása”.
Ez a növekedés a Citroën C4X és az elektromos Citroën e-C4X Olaszországba érkezésének is köszönhető. „Az országos piacra való bevezetést február közepére tervezik” – jelentette be Alessandro Musumeci, a Citroën Italy marketingvezetője, aki egyúttal a Citroën My Ami Buggy újdonságára, a kalandos és barátságos temperamentumú Ami változatra is számít. „2023-ban a Citroën újabb 1000 darabbal indítja újra a modell gyártását, és ezek egy része először hazánkban kerül forgalomba. Hírek, amelyeket minden bizonnyal nagy lelkesedéssel fogad majd a sok olasz rajongó a tavaly piacra dobott, kizárólag a francia piacra szánt ultralimitizált kiadásnak, ahol mindössze 18 perc alatt elfogyott.
Az Ami kínálatának bővítése csak megszilárdítja olaszországi sikerét, amit a bevezetése óta – 2020 áprilisában – elért több mint 10 000 megrendelés, valamint az elektromos négykerekűek piacán 55% feletti részesedéssel szerzett vezető szerep bizonyít. A Citroën oli-t megszülető szellem előfutára, a Citroën Ami – a 100% ëlectric az elektromos mobilitás forradalmi és nonkonformista, 14 éves kortól elérhető tárgya, amely a fiatalabb generációkhoz csatlakozott a 2010-ben létrehozott „Respect ME” projekttel. Olaszország a zaklatás és az internetes zaklatás ellen. Csakúgy, mint a Citroën Italia által erősen vágyott „Generation AMI”, ez a projekt is 1075 tanórát, összesen 25 466 diák részvételét és 1800 tesztvezetést tartalmazott. Valódi körút Olaszország-szerte az iskolákban, hogy népszerűsítse a fenntartható mobilitás előnyeit.